tisdag 21 april 2015

Fullt ös i dag.

Började dagen med ett avstämningsmöte med försäkringskassan o arbetsgivaren, ett bra möte.
Planerades att jag skulle börja arbetsträna om en månad, ifall dom hittar en lämplig plats.
Känns bra iallafall!
Men när jag kom hem så rasade jag bara ihop, var väll anspänningen...
Men efter en timmas sömn, så kändes det bra igen.
Hämtade ut ett paket idag med lite sommarkläder, är som himla bekvämt med shopping på nätet.




Kidzen o jag fick fullt upp att prova kläder. :-)

Sen var det sånt härligt väder, så dottern tog ut kaninen Tiger i smådjurs-gården.




Han är så go, hennes kanin!

Vi åkte till våra vänner o körde ett träningspass oså.




Intervaller o backträning med stavar.
Jobbigt som tusan.
Så nu ligger jag i soffan helt game over!
Men jag ska väll försöka ta mej upp o ut o pyssla lite med pållarna en sväng, sen känns det som det får vara kväll sen.
 
Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar