torsdag 26 juli 2012

ännu en soft dag...

Sett en film som berörde nyss, "efter bröllopet" en dansk långfilm med Lassagård bla. Shit, hjärtat o jag satt o snyfta ikapp! Tur vi är lika blödig båda två! ;-)

Annars har det varit en soft dag, fast sonen har pendla i feber, blev sjuk inatt. Hoppas han frisknar på sej snart, mitt hjärta går sönder när kidzen är sjuka... :-(

Sen är jag lite orolig hur det går för farsgubben som inte mår någe bra.. åkte in igen i morse med ambulans o då blev han ändå utskriven igår.. fatta inte vad läkarna håller på med???
Fast han är ju seg, pappsen, så jag hoppas han repar sej!

Var ju o kolla in en pålle i fm, o om jag säger så, för att inte säga för mycke.. så kan jag absolut se mej o hjärtat rida o pyzzla med honom framöver, fast jag håller på det ett tag till, om det blir han o vi! ;-)  (fortsättning följer..)  ;-))

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar