torsdag 5 juli 2012

Snart far ma.. :-)

Shit vad den här veckan rullat fort, blir lite stressad nästan.. ;-)

Massa fix inför danmarksveckan, ska bli såå najs!
 Jag bara älskar gamla (bonn)-gården i Houstrup, är ett så mysigt ställe o havet, för att inte tala om havet där!! Såå underbart!
Hoppas vi får bra väder, skulle det vara här hemma iallafall!






Bilderna är för två-tre somrar sen, visst ser det najs ut! :-)


Det bästa med den här sommarens resa är att vi ska ha gäster här hemma som bor här o tar hand om alla våra djur o lever "livet på landet"!
Filuren som kan få fortsätta ligga lös på gräsmattan o gotta sej o pållarna som blir ompysslade, i like!

Vi satte ihop marsvinen o kaninen mini-hopp idag, hoppas de håller sams, men jag tror det!
Vill inte ha några fler gravplatser nu... :-(

Hoppas jag hinner rida en gång till innan vi far, är sån himla lyx att få ridssällskap, blir många roliga galopper o det gillar jag o Nacona-gumman med! :-)
Önskar nästan jag hade mod att ta ridlektion igen, skulle vilja ha en bättre sits, speciellt eftersom jag tycker om att hoppa lite småhinder o har turen att ha en hoppglad pålle!
Som det är nu är det lite wild and crazy när vi hoppar.. ;-) ..men peppar, peppar jag brukar hålla mej kvar!
Fast det skulle kunna se snyggare ut! Mycke snyggare! Haha, :-)

Blir himla kul vecka 29, då ska jag få hjälpa till o bygga upp hinder igen på travet, hoppas det blir bättre väder än förra årets regn bara! Kul att se proffsen iallafall!

Är mycket nöjd över en hemlis-överraskning som jag fixar på inför några som fyller jämt snart! ;-)
Så bara bäst kan det bli!
Återkommer kanske om vad det var för nått, om ingen märkte....!!

Näpp, kanske ska köra dammsugarn lite o börja packa!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar