måndag 2 juli 2012

Rensat i röran!

Shit pomfritt, vad jag jobbat hårt idag! ;-) Näe, men ganska!
Svärmor kom hit o hjälpte mej att rensa bort en massa kläder, har ju haft fler lådor typ, sen kidzens bebistid, men nu rök dom!!
Har bara sparat EN låda med de finaste o de med mest goa minnen, som jag ska spara!
Gick igenom garderoberna våra oså, så nu kan vi shoppa massa nytt! ;-)
Kanske inte jag då, eftersom min garderob rörde jag inte så mycket, kanske blir såsmåningom... vem vet!

Hjärtat rensat bort ett "skrotrum" vi haft, så nu äre nästan tomt där oså! Skönt att bli av med en massa som vi ändå inte använt!

Har nyss kommit hem från en halvtimmas springtur i skogen med hjärtat, så skönt att komma igång med träningen!
Nu blire dusch o sen får det bli kväller, är en ny dag imorron!

Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar