lördag 21 juli 2012

Krattat grus o byggt hinder!

Idag har jag haft en helldag som hjälpreda på en hopptävling! 8.30-18.30 känns i kroppen men superkul var det att få va med o hjälpa till o bygga hinder o se asbra ekipage hoppa ashögt! Så himla sugen att hoppa själv nu med Nacona-gumman så jag tror jag ska bygga lite imorron, blir ju ett hemmabygge med vedkubbar o gamla härseroer men ändock ett hinder, kanske inte lika snygga o flashiga som dom jag såg idag o absolut inte lika höga, kanska blir till knäna men ändå ett hinder som jag ska hoppa! För är det nått som min goa häst gillar så äre galloppera o hoppa, så det ska bli kul! Är ju typ två år sen vi hoppträna sist men det ordnar sej nog... fast jag borde ta mod att våga ta lite lektioner o lära mej hoppa med stil! ;-)

Sonen åkte till en kompis som han ska sova hos, så roligt för han!
Blev superbra oså när jag var upptagen på travet, för då kunde hjärtat o dottern få en heldag som hon längtat efter, först red hon Dino o sen tog de en körtur med sulkyn o sen åkte de till forsaån o grilla o mös!
Blir ju oftast jag o dottern som gör saker ihop o "grabbarna grus" som kör speedway eller trail så det va bra att de tog en heldag o gjorde roliga saker ihop, fast vanligast är ju att vi gör skojiga familje-grejjer allihopa! :-)

Ha så gott nu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar