fredag 20 juli 2012

halva semestern kvar, halva har gått...

Så, då har jag hamna mittimellan på sommarlovet!
Halva har bara försvunnit (känns det som).. men på bra saker o halva lovet är faktiskt kvar!
Får lite stress vad jag ska fylla det med... :-/
Men det ordnar sej bara jag tänker saker som jag o familjen mår bra av, för självklart är det som vi ska fylla resten med! :-)

Har haft ännu en soft dag, tvättat kläder, klippt gräset medan jag lyssna på ännu ett sommarpratprogram, torstens flinks tur, fast jag är inget större fan av honom o hans svammel som jag upplever honom ibland, men ganska ok ändå som sommarvärd o som gräsklipparunderhållning!

Sen var vi hela familjen till staden o shoppa en ny munkorg till Dino, han har ju "trollat" bort två st på några veckor o jag är lite nojjig när det gäller mina djur, vill inte han ska få fång. Vi shoppa lite annat oså, när vi ändå var i stan.

Nu ikväll har jag bläddrat i nyaste amelia o dricker ett glas rött (periquita reserva) världens goaste rövin, iallafall godast jag druckit hittills! ;-)
Laddar för morgondagens jobbardag på hopptävling, ska bygga upp hinder som ev rivs o bygga banor.
Ska bli kul, men hade varit ännu roligare om jag känt lite folk där men det ordnar sej väll! Förra året var syster yster med så vi kunde surra lite om det man såg, men i år svek hon!
Jaja ska bli kul att se folk som kan hoppa högt, eller hästar rättare sagt då! ;-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar