måndag 2 september 2013

5:2 + bröllopsdag... Hm, hur tänkte jag..

Haha, insåg vad smart jag var som skulle starta 5:2 idag, då vi vår fira bröllopsdag! ;-)
Inte alltid så smart jag, men lyckades hålla i ändå!
Fick äta förrätten thaisoppa, o sen se på när resten av familjen käka smarriga räkmackor.. Haha, men det gick det oså!
Fick massa bling-bling o blommar av mitt hjärta, så glad!
För egentligen är det ju bara en tretton års-dag att fira, inge jämt eller så!
Men känns så himla fint att känna så starkt för varann som vi gör, fast vi får det inte gratis om nu nån tror det, vi jobbar på att hålla igång vårt förhållande!
Å med facit i hand, så lyckas vi ganska bra, även om vi har våra dagar vi med... ;-)


Imorrn får jag äta igen, mot dagens flytande kost.
Fast hittills måste jag säga att det känns grymt lätt att fasta två dar i veckan, å andra sidan har jag bara överlevt första än! ;-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar