torsdag 5 september 2013

Flytande kost idag igen.

Har överlevt ännu en dag på min 5:2-resa!
Var faktiskt lite jobbigare att fasta idag än i måndags, men jag kommer väll in i rutinen snart! (hoppas jag iallafall...)
Vill bli kryare oså, så jag kan börja träna igen snart!
Nässprayen har använts flitigt i veckan, men jag har ändå fixat tillvaron trots förkylningen i kroppen.
Får hoppas på lite vila i helgen!

Har hängt lite med sonen under kvällen, kollat in hans moves när han skejtat, det tar sej! ;-)





Pysslat med pållarna oså, o konstaterat att silvret inte verkar funka på Nacona-gumman... :-(
Börjar kännas tröstlöst, samtidigt som jag inte vill "slänga in handduken" än.
Måste finnas nått som hjälper... Bara måste finnas!! :-/

Ha så gott sålänge iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar