onsdag 18 september 2013

PIM-middag!

Ikväll ska jag få en belöning för att jag tog PIM-utbildningsexamen från skolverket 7 feb -12!
Haha, är ju ett bra tag sen, men kul att få gå på lokal o käka gott! ;-)
Jag gjorde en film som presenterade verksamheten som jag jobbat i från 2002.
Fast nu finns inte den, eftersom vi håller på att jobba med inkludering i vanliga skolan, vilket jag personligen tycker är bra, även om resurs-klass är oså bra för en del..
Lite dubbel i mitt tänk, när det gäller det!
Jag tycker iallafall att det känns spännande att se hur särskilt stöd kan funka i vanliga klasser o få va med i prosessen!
Är helt övertygad om att alla kan anpassa o individanpassa i stora klasser oså, gäller bara att tänka om lite o ha tilltro till kidzen!

Här är filmen iallafall:




Jag fick med lite stjärnor här oså! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar