tisdag 14 januari 2014

F--k, vilken dag!!

Kan bara summera den här dagen som inge bra! :-/
Var verkligen ingen rolig jobbardag, bara jobbigt med massa strul..
Hoppas jag tar till mej o gör det till en bättre dag imorrn...
Känner mej helt kraftlös just nu o bävar för natten, med den fullmånen utanför fönstret!
Vill o behöver sova, för att samla kraft!
Iallafall får jag köra reservbilen imorrn oså, eftersom min bil paja imorse.
Men å andra sidan får jag min lagad imorrn, så det blir nog bra!

Ikväll träffade vi prästen hos moder o planerade klart begravningen.


Kändes bra iallafall, även om det är jobbigt o lite overkligt oså.
Men blir nog bra till slut.
Eller man har väll inget val, det är ju som det är.. får som göra det bästa av situationen.
Typ, en dag i taget o andas!!
Imorrn är en ny dag! ;-)

Ha så gott iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar