torsdag 30 januari 2014

Revy med niorna.

På em idag var jag med niorna på en revy i staden.


Den var rätt bra faktiskt.
Fast jag kände mej lite off, när jag inte gick igång o asgarva som många där gjorde.
Saknar att kunna skratta så där, känns som det var länge sen nu.
Har varit så mycket allvar på senaste tiden att jag kanske glömt hur man gör..

Iallafall efter jobbet var jag in till min favvo-butik o shoppade presenter till födelsebarn o en present till huset oså.


Är så himla trött konstant nu, men tvinga ut oss på en ridtur oså rätt sent ikväll.
Nacona var taggad o grimasera till mej - kom igen nu! ;-)


Go-gumman min!

Försöker hålla igång tillvaron med vardagen, träning o jobb, ändå känner jag mej så tom o ledsen.
Känns som jag går i kvicksand o sjunker mer o mer..
Sörjer nog "barnet i mej" oså som blev så ensam nu, även om jag har alla runt mej.
Känner mej vilse helt enkelt.. o ensam.
Är väll bara att försöka "hålla i" o hoppas på en bättre morgondag.
Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar