lördag 18 januari 2014

Nu ska här skidas!

Idag är det två veckor sen min farsgubbe somnade in för gott.
Overklig känsla fortfarande, men det går lättare att ta in nu!
Saknar honom och bävar för begravningen på fredag, men känns också viktigt och fint att få följa med honom till sista vilan. :-/

Iallafall drog vi in till staden idag och köpte ett skidpaket till mej, ska bli härligt att komma igång på riktigt nu!
Här ska svettas!


Provkörde dom i em innan mörkret, kändes skitbra!
Tränade i ca tjugo min på lägdan o det tog som tusan, så kan tänka mej att det här kommer verkligen hjälpa mej att komma i form. :-)
Finns som inga ursäkter längre, nu är det bara att börja jobba!
Tror farsgubben blir nöjd oså (om han nu ser mej) som den gamle skidåkare han var, åkte många vasalopp o andra långlopo i yngre dar.
Nu ska jag bryta min trend att va anti skidor och börja se tjusningen med det oså, precis som jag gillar löpningen.
Here i come! :-)
Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar