onsdag 25 juni 2014

Fina vänner!

Känner mej så tacksam att jag har så fina vänner! :-)
Ibland har jag lite dåligt samvete att tiden inte räcker till, för hur mycket jag skulle vilja umgås med dom!
Fast det är ju det sköna med mina vänner, att dom finns där ändå o förstår.
Iallafall dejtade jag min goa vän idag som flyttat utanför Karlstad, hon är här på besök nu.
Vi brukar alltid springa eller träna på våra dejter, men idag blev det en fikadejt på kondis, rätt mysigt det oså!


Umgicks i nästan tre timmar o pratade ikapp vad som hänt sen vi sist sågs!

Hämtade dottern o hennes kompisar från kojbyggarlägret sen.
Dom har haft det jätteskoj o lärt sej bygga en massa bra kojor!


Bilden är från gårdagen, när jag lämnade.
Tjejerna kollar att verktygen är med.


Sen lektes det en massa, "under hökens vingar kom" innan jag lämnade dom.

Sonen sover i stan hos farmor o farfar, han sommarjobbar lite på bageriet några dar. :-)

Men imorrn är det taklagsfest på kojbyggarlägret, så då ska vi dit allihopa o kolla vad kidzen där byggt.

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar