fredag 27 juni 2014

Storstädning o Glossybox!

Idag har jag gått med en olustig känsla mest hela dan. :-/
Har en katt på villovägar, o det känns inge bra!
Det är ju liksom inte vilken katt som helst...


Min vackra goa Mysan, var är du?
Jag har misstänkt att hon varit dräktig några veckor, o nu är hon borta sen några dar...
Vi har iallafall gått o letat, o ropat på henne flera gånger per dag, får hoppas hon dyker upp o allt är bra!

Storstädade hela nedervåningen, behövdes verkligen!

Fick en ny Glossybox idag oså!


Var rätt ok grejor denna gång, en bra mascara o lite hår-stuff.
Men är min fjärde box nu, o jag är inte så jätteimpad av den. Tycker att det oftast är små förpackningar eller provsaker, hade väntat mej mera av den när jag läste om den i storbloggarna.
Dom får ju boxarna med mycket större o bättre grejor + att de får hemleveranser med blommor o annat.
Sen behöver de knappast betala för dom heller, när de ger sån bra reklam för boxarna!
Men känns lite surt när man som betalar inte får samma utbud, känner mej lite besviken faktiskt.
Fast jag ska ge dom nån chans till, innan jag säger upp glossyboxen.

Kidzen har åkt till stan för lite äventyr där, hjärtat o jag ska nog mysa med nån bra film ikväll.
Imorrn ska vi göra något spännande, bonusen är oså att vi får umgås med sköningar! :-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar