tisdag 3 juni 2014

Hypnos med Sara!

Igår em var jag på min sista hypnos/coachning innan sommaren.
Kanske tar en uppföljning i höst.


Vilken resa jag gjort! 
Är så glad att jag vågade prova!
När jag började i mars var jag helt zombie-slut o helt knäckt av stress.
Hade ingen ork o var så ledsen inombords...
Idag fyra hypnos-tillfällen och tre coach-samtal senare, känner jag mej som en "ny" eller iallafall friare människa!
Så mycket lugnare o gladare, så mycket värt har det varit.
Sen att coachen Sara påminner så mycket om Mia Törnblom (författare o föreläsare) med lika mycket positivt lösningsfocus är en stor bonus för mej!
Igår handlade hypnosen om god hälsa, framgång och motivation, suggestioner som jag vill förverkliga nu och framöver i mitt liv, spännande! :-)
Det här är det bästa jag gjort på väldigt länge, är så grymt nöjd!

Blev oså väldigt glad över höstens kalender som låg i mitt fack idag.


Valde så rätt! Sjukt snygg!!
Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar