onsdag 18 juni 2014

Sommarlovet är här!

Idag var det sista dan innan sommarlovet!
Fick ta adjö av min boss som jag jobbat nära med i ca tolv år, kändes jättejobbigt!
Har ju delat o gått igenom så mycket i medvind o motgång, så det gjorde lite ont. :-/
Känns som det är så mycket förändring i mitt liv just nu, å det känns lite otryggt!
Samtidigt kan det vara positivt med dörrar som stängs, så det kan öppnas nya...
Jag ska ta den här sommaren o samla kraft, sen får jag se vart vingarna bär framöver!
Iallafall var det rätt skönt att lämna parkeringen på jobbet o åka hemöver!


När jag kom hem fick vi besök på em av våra goa vänner som visade av sin nya bil, nåja ny o ny... ;-)


Men alltid lika najs att träffa dom sköningarna!

Efter det tog jag en tupplur, behövdes!

Ikväll har jag äntligen kunnat genomföra min traditonella ritual, när det gäller sommarlovs-firande.
En paraply-drink!


Den tog jag uppe vid våran grillplats iklädd täckjacka!
Trots kallblåsten var det mysigt att grilla korv med familjen o fira att sommarlovet är här! :-)
Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar