torsdag 19 mars 2015

En skitdag...

Haft en sådan där dag, där man önskat att man inte klev upp...
Iallafall startade dagen med strömavbrott, vilket innebar inställt kaffe!!
Fatta, om jag inte får kaffe det första på morgonen, så blir jag inte som folk, så redan där borde jag fattat vilken dag det skulle bli. :-/
Sen har jag haft världens depp-dag, men sen på em kom hö-leveransen.
Så då bar jag in 1200 kg hö, o då var jag mest bara arg, på allt o inget.
Men skönt att avreagera sej iallafall!

Familjen ska åka o fira svärmor ikväll, men jag väljer att vara hemma.
Jag orkar inte umgås o vara social, är ingen mening som jag mår nu. :-(

Istället får det bli ett varmt skumbad o kanske försöka komma in i en deckare, som jag vill läsa.
Å förhoppningsvis blir det en tidig kväll, så jag kan få en ny chans imorgon...

Ha så gott iallafall!

2 kommentarer:

  1. Många styrkekramar till dig! Läser allt och tänker på er always! <3

    SvaraRadera
  2. Goaste Emma! Är så glad o tacksam att ha dej som vän! <3 Kramen sålänge!

    SvaraRadera