fredag 20 mars 2015

Miraklet morgonkaffet, det svarta guldet!

Fick en jättebra start på dagen, mot för gårdagens.
Morgonkaffet till "realhousewifes" på tv 3, fick bli en bra början.
Vi har ju bara haft gratiskanalerna ett tag, men nu har vi uppdaterat tv-utbudet.
Så nu kan jag se något annat än "hem till gården", haha




Iallafall var jag ute o kollade till solförmörkelsen, lite läskigt vilket starkt sken det var några minuter för att sen bli alldeles grått!

Hade telefonmöte med min kontakt på FK, som är helt fantastisk nu på fm.
Kommer bli ett nytt möte framöver, vart jag hamnar när det är dags för jobb igen.
Känns hoppfullt o spännande!
Samtidigt som jag är livrädd att jag inte har orken o kan göra ett lika bra jobb som jag brukar ha gjort.
Är så mycket som förändrats, sen jag klappade ihop, men viktigast är ändå att jag får må bra!
Det ordnar sej nog o jag får ta en dag i taget som kuratorn säger...

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar