onsdag 11 mars 2015

Femte årstiden...

Då var den äntligen här, vårvintern med strålande sol o vindstilla!
Jag har suttit ute o bara njutit idag!




Sämre kan man ju ha det! ;-)
Haft sällskap av djuren på farmen.




Igår var jag hos kuratorn igen, bestämdes att jag skulle få börja en KBT-grupp, bara för att jag ska få lära mej att inte hamna i den här situationen igen, när jag börjar jobba såsmåningom.
Känns bra iallafall att få den här hjälpen!

I måndags var jag sista gången på mindfulnes-gruppen oså.




Kommer försöka använda mej av yoga-övningarna jag fick lära mej, några pass i veckan för att öka rörligheten i kroppen.
Sen resten jag fick uppleva där, kanske jag tar till mej i framtiden, vad vet man...
Men som det känns nu är det kanske inte det jag behöver, utan mer verktyg som hjälper mej framåt.

Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar