onsdag 4 mars 2015

Sy-juntan fortsätter...

Tänk jag som aldrig varit intresserad av varken tyger eller garner, har nu börjat producera som en riktig sy-junta! ;-)
Alltså när jag var liten var jag noll intresserad av sånt.
Kommer knappt ihåg att jag gjorde något på lektionerna av det.
Tyckte det mest var slöseri på tid typ, o att det inte var nån mening för jag kunde aldrig lära mej det.
Å nu sen jag blivit sjukskriven, har jag fått ett sug att lära mej!




Nu har jag stickat min alldeles egna mössa, lagat ett par byxor o dotterns dunjacka på symaskinen, samt virkat en duk.
Alltså jag är ju grym! :-)
Sen kanske det inte är världens snyggaste, men jag är ändå nöjd som tusan.
Moder hade stickat ett par snygga sockar till dottern oså, när hon hjälpte mej att sy ihop mössan.
Undra vad jag ska sy ihop härnäst...


Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar