lördag 14 mars 2015

Letat vårtecken.

Idag gick dottern o jag med gummistövlar, o leta vårtecken.
Men vi fann inga, mer än att snön smält bort på de flesta ställen.




Klätterkatten vilda följde med o spana.

Sen tränade dottern Jason lite.




Hon o jag var på en liten roadtrip in till city oså, för att köpa skor till henne.
Men hon hittade inga hon ville ha, så vi får väll åka in en annan dag o leta vidare.
Men jag köpte med mej lite nya pockets.




Jag ska börja läsa boken med min favvo-feelgoodförfattare "Lucy Dillon".
Hjärtat har varit o kört is-speedway på en is hos en polare åt han.
Hoppas dom haft skoj!
Får se om jag orkar åka o kolla imorrn, ifall han ska köra då oså.

Ikväll är det ju äntligen grand final i mellon, ska bli spännande! :-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar