tisdag 9 juni 2015

Hänt sen sist.


Har haft några dagar med massa oro.
Hoppas det lägger sej snart!
Kommer att få en ny arbetsplats att arbetsträna för, eftersom den förra var så väldigt olämplig. :-/
Iallafall försöker jag ta det lugnt o läka ihop igen.
Knät är lite bättre oså, har lagt undan kryckorna.
Körde tabata-pass med knäskydd ikväll, o det funkade ganska bra.




Men gjorde mest arm/rygg/mage-övningar, törs inte belasta knät så mycket än men det känns hoppfullt.

I söndags var jag med dottern på hennes ridavslutning, hon fick rida massa barbacka i trav så det var skoj för henne.




Fika med jordgubbstårta!
Nu får hon lugna sej några veckor, tills hennes femdagars ridläger startar.

Idag kom sonen hem igen, han har bott några dagar i stan hos farmor o farfar medan han gjort sin prao på bageriet.
Han har haft det bra, men känns skönt att ha min goa son hemma igen!


Idag betalade jag tingningsavgiften till valpen Atlas oså, börjar närma sej! :-)




Jag längtar så mycket efter min nya "bäste vän"!!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar