söndag 21 juni 2015

Underbara midsommarhelg!

Alltså vilken midsommar vi haft!
Kommer inte ihåg när vi haft så fint o så mycket sol i juni, som den här helgen.
Helt underbart! :-)

Igår hamnade vi lite spontant hos våra vänner på grillmiddag o najs umgänge, som alltid!




Blev en mycket trevlig kväll! :-)


Idag har det solats en massa o bara varit!




Dottern har tränat med Jason, så kul att se deras samarbete!

På em körde jag ett tabata-pass i solen, körde lite övningar med lite belastning på knät, som börjar kännas lite bättre nu.
Längtar tills jag kan springa!

Sen drog "grabbarna grus" på bio, de skulle titta på jurassic park-filmen.
Då hade dottern o jag myskväll!




Först pimpade vi min postkods-cykel med zebra-tejp o lite sköna tillbehör.
Sen tog vi en härlig cykeltur till grannbyn o fikade lite.
Därefter tog hon o Jason ett kvällsdopp i sjön.
En mysig kväll!
Å den är inte slut än, när hjärtat kommer hem från bion blir det en ridtur med pållarna.
Den här helgen kan jag leva på länge!! 


Fast jag räknar mest ner nu, fyra dar kvar tills jag får min efterlängtade valp! :-)




Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar