fredag 5 juni 2015

Vårrus o fikastunden.

Igår var jag iväg med gänget, o hoppade runt på kryckor.
Gick inte hela loppet, utan kanske max 2 km på loppet. :-/




Men det var himla najs, som alltid, även om det är betydligt roligare att springa vårruset som jag brukar annars!
Nästa år då!!!
Iallafall hade vi en mysig picknick efteråt!
Jag hade turen oså att få en jättefin present av min barndomsvän, en massa stjärnor som jag älskar! :-)


Idag har jag haft en jättebra dag, känner mej på G igen!
Pratade i telefon med min goa vän A som bor så långt bort.
Vi surrade ikapp en massa! :-)
Tänk vad man läker av att va med goa vänner!
Så tacksam!! :-)

Sen var jag ute med djuren på farmen o bara va!




När kidzen var hemma från skolan, åkte vi till stan o fika rabarberpaj o supergott kaffe, som en barista-snubbe serverade på svärföräldrarnas fik!
Mysigt!




Å äntligen är det lite sol!

Nu ska jag ta mej an denna bok!




Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar