måndag 3 augusti 2015

Borta bra men hemma bäst!

Igår på natten kom vi äntligen hem till farmen igen.
Åkte 07 igår morse från Malmö, stannade till på Ullared några timmar, för att sen köra nonstop hem genom landet.




Apropå Ullared, så lyckades vi fylla en kundvagn nästan. 
Helt galet egentligen, men mycket bra-att-ha-grejor!




Fast när jag packade upp idag insåg jag att det blev mest till kidzen, hjärtat o djuren...
Själv fyndade jag underkläder, en väska o tre inpackningar...
Hittade inget annat till mej den här gången. :-/
Men nöjd över min present till hjärtat, en popeye-T-shirt, han är som min popeye... ;-)


Iallafall var det riktigt skönt att vakna i min säng imorse!
Vi hämtade Atlas hos våra goa vänner o umgicks en stund.
Sen hämtade vi dottern som varit på sin första dag av segel-lägret, som är den här veckan.
Farfar kom o hämtade henne imorse o såg till att hon var på plats då, så snällt!




Sen åkte vi till våra vänner i träningsgruppen o körde ett hårt tabata-pass ikväll! :-)
Lika bra att komma igång med rutinerna efter tio dars semester.
Imorrn ska jag arbetsträna igen oså.

Känns så skönt att vara hemma igen, även om vi hade det kalas på semestern!
Pyssla o gosa med djuren på farmen o bara va hemma, så härligt!

By the way, våra goa vänner hade köpt en namn-bricka till Atlas oså, dom är så bäst!




Å han är sötast i hela världen, har saknat honom så det gjort ont i matte-hjärtat!
Fast jag har saknat våra andra djur oså såklart.
Men tacksam att vi haft så bra djurvakter, som gör att vi kan åka o få lite miljö-ombyten o upplevelser!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar