måndag 17 augusti 2015

Trött i musklerna...

Igår kväll var jag iväg o tränande med träningsgruppen.




Var nog det enda vettiga jag gjorde på söndagen.
Körde axlar, rygg o mage i passet.


Idag måndag åkte jag o arbetstränade.
Det innebar att jag var med på måndagsmötet o sen tränade på gymmet.
Rätt skön arbetsträning! ;-)

Iallafall körde jag 30 min på crosstrainern.




Känns skönt att knät funkar igen.
Fast det är nog lång väg kvar innan jag kan springa, men är som på rätt spår igen.

Sen när jag kom hem låg jag i solstolen en stund.




Så himla skönt med värmen igen!

Var tvungen att gå o lägga mej en timme på em, känns som mina stackars muskler i kroppen var helt slut.
Men är ändå asglad att jag kommit igång med träningen den här sommaren!

Nu sitter jag o dottern med varsin skäms-kudde o tittar på första avsnittet av årets idol. ;-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar