tisdag 11 augusti 2015

Enhjulings-träning o tabata-pass.

Idag var det meningen att jag skulle arbetsträna igen, men jag orkade inte.
Kunde inte sova inatt, så himla orolig av alla tankar igen som börjar mala, stress över förväntade krav inför hösten mm.
Önskar jag kunde vara lite mer "här o nu" o släppa allt som jag ändå inte kan påverka på nätterna när det är meningen att jag ska sova...
Iallafall började jag med sömntabletterna ikväll, för att få kunna sova men hade önskat att jag slapp dom.
Men jag måste ju fungera, kan inte krascha igen som förra hösten, när det känts så bra ett tag.
Men det blev en deppig dag idag, där jag kände mej så misslyckad som inte ens orka fixa att arbetsträna några timmar.
Fast jag får ta nya tag imorrn o orka, för jag ska tillbaks till livet igen o då ingår det att jobba för fullt igen inom en snar framtid.
Jag vill det iallafall, så hoppas jag får tillbaka orken, som jag en gång haft...


Kvällen kändes lite bättre iallafall.
Körde ett tabata-pass hos vännerna.
Ett pass där jag fick rensa skallen lite.




Alltså jag trivs så himla bra här i denna gamla hö-lada, som nu blivit värsta crossfit-boxen, o den fylls bara på med mera övningar o grejjer.
Lovely!


På vägen hem såg vi en av skogens kungar.




Dom är fina där dom står i skogen, bara dom inte är på vägarna o härjar.


Hjärtat var o hämtade enhjulingarna, han hade när han var liten.
Så det övades lite sånt oså.




Värsta cirkusartisterna!


Ha så gott nu, måste sova så jag orkar imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar