måndag 12 oktober 2015

In i dimman.

Idag låg dimman tät mest hela dan.
Jag var till arbetsträningen på fm.
Hoppade gymmet idag, är så slut av förkylning.
Så det blev packa upp vinterkläder till loppisen.




På hemvägen köpte jag lite hjälp till min järnbrist.




Sen på em gjorde vi spår till hundarna.
Dottern gjorde till Jason o jag till Atlas.





Dom var duktiga bägge två, men tog lite längre tid för Jason att hitta spårslutet.
Blev så pepp av gårdagens spår, men gjorde misstaget att sätta sele o använda spårlina idag på Atlas.




Min lille prins blev onödigt förvirrad av linan, så skulle gått i vanliga kopplet för spåra kan han verkligen.
Så dumt av mej att skynda på med onödiga tillbehör såhär i början av spårträningen. :-/
Nåja, får ta nya tag imorgon!

Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar