lördag 24 oktober 2015

Två månader till jul...

Idag är det två månader kvar till jul, så då var jag som tvungen att inspireras!




Igår kväll var vi hos våra goa vänner o umgicks!
Bara älskar sitta i deras kök o snacka djupt o lågt!




Vi blev bjudna på hemlagad pizza, tårta (dom är så gulliga, för att våra kidz fyllt år)
Dottern fick grejjer till Clara och sonen fick till epan.
Tacksam över att ha så goa vänner!


Imorse kollade jag på speedway GP på tvn, en bra start på lördagen.
Dottern o hjärtat åkte på hennes ridlektion.
Jag o sonen åkte o kollade in syster yster o hennes lag på deras innebandy-match.
Sjukt spännande, även om dom förlorade idag efter grymt kämpande!
Jag börjar tycka det är skoj med innebandy, trodde jag aldrig!




När vi kom hem, marktränades det hemma på farmen med pållarna.
Dottern gör framsteg med Clara när hon longerar.
Hjärtat fick Fredde att äntligen gå på i häst-lastbilen, så stolt över min man med världens tålamod! :-)
Så nu kan vi snart åka på fjälltur, ja just ja, Clara är oså svår att lasta... (gäsp)

Jag spelade boll med Atlas, men han fintade bort mej som vanligt. ;-)

Inatt är det vintertid, så skönt med extra sovmorgon imorrn!

Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar