lördag 3 oktober 2015

Tränat inför utställning.

Idag var jag i ett ridhus med Atlas o tränade inför utställning.
Har en god vän som är uppfödare o anordnar träning med sina valpköpare o vänner, dessutom är hon en veteran när det gäller utställningar.




Så vi fick många bra tips!
Känner mej så taggad att visa upp min lilla stjärna snart.


Igår var vi o tränade med träningsgruppen igen.
Blev ett jättebra pass!




Kidzen passade på att inviga femkampsbanan som de byggt.
Idag har hjärtat tillsammans med andra herrar haft femkamp o party i höladan.
Hoppas dom haft en skojig dag/kväll!


Jag sitter o suktar efter en adventskalender, som jag önskat i flera år.
Body shops vill jag helst ha, men kollat runt lite o hittat några fler roliga.




Men tror det får bli en body shops iallafall!
Jag har ju i flera år gett mitt hjärta kalendrar, för att hinta om att jag vill oså ha en... han har bl.a. fått en med the, Åre choklad och en lite mer dirty... ;-)
Men han är lite trög när det gäller sånt, så i år har jag bestämt för att ge en till mej själv, bara för att jag är värd det! :-)


Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar