måndag 10 juni 2013

Fotboll o Vårruset!

Vilken full-rulle-utedag det blev i styggvädret!
Fick äran att se live fotboll på jobbet idag!
Niorna på våran mötte en annan skolas nior. Najs o fartigt värre! 
Även om våran skola förlorade!



Sen ikväll var det dax att springa vårruset!
Var sjukt opepp innan o har en förkylning i kroppen som jag tror inte blir bättre.
Men var klart värt det!
Så kul att springa även om det var tufft bitvis!
Körde lite för fort första km, så kände mej rätt slut resten av rundan.
Fast jag sprang på 34.50, så jag är nöjd ändå!
Fick en trevlig picknick oså, men smet hem ganska snart för jag frös så i blåsten.
O nu efter varm dusch o filtar på mej, fryser jag fortfarande... :-/
Kanske inte var ett helt smart drag att springa, men får hoppas det känns bättre imorrn.
Trevligt vare iallafall!

Innan starten o uppvärmning o pepp av Blossom.


Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar