söndag 23 juni 2013

Torp-fika.

Var upp till vårt torp idag, fika o umgicks med släkten. Najs!
Mest uppskattat var det nog för farsgubben att få åka dit o se hur det står till där uppe, även om det har förfallit lite sen han ägde det. :-/
Nåja, så äre när tiden inte räcker till!

Hoppade av halvvägs hem iallafall o sprang.
Ca 8 km blev det, riktigt skönt efteråt o gick faktiskt rätt bra att springa.
Men körde ett rejält fotbad ikväll för att lyxa till tillvaron för fötterna! ;-)

Imorrn ska jag dejta min goa vän A som är på sommarbesök här uppe.
Å som vanligt kör vi dejten i elljusspåret o springer femman, kör lite intervaller på det + surra ikapp vad som hänt sen sist! :-)
Hoppas bara benen håller, men tror fotbadet gjorde lite verkan... mina stackars otränade fötter får som en hårdsatsning nu.
Fast kalasbra start på sommarlovet att springa en massa o rensa huvudet från allt jobbkaos på slutet.
Så jag verkligen fattar att jag är sommarlovs-ledig! I like! ;-)

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar