söndag 9 juni 2013

Solsken i sinne!

Har haft en kalas-helg, verkligen! :-)
Så glad att jag haka på sonen på hans skolresa med sin klass! 
Skoj att få lite kvalitetstid med honom o andra sköna människor.
Igår em när vi kom hem från resan, väntade hjärtat o dottern på stationen, så underbart att se dom igen!
Längtat så mycket efter dom, trots det varit så bra på resan.
Men känns gott att va hemma igen!

Ikväll tog vi ut pållarna på en mysig ridtur.
Den första tillsammans, sen Nacona blev sjuk.
Kändes så härligt att sitta i sadeln på henne igen!
Har längtat så!
Hon är hyfsat pigg o fått tillbaks pälsen efter penicillin-kuren.
Fast lite sårig på sitt ben fortfarande, så det får bli skrittrundor ett tag till.
Vi har inte fått provsvaren än vad det egentligen var som plågat henne, men det skulle ta flera veckor tydligen.
Men tror jag ska ringa i veckan o forska, så man vet vad det var... :-/
Iallafall njuter jag av livet nu o att vi fick sån härlig tur, jag o min gogumma! :-)
Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar