tisdag 18 juni 2013

Snart...

En dag till... Sen äre sommarlov!
Som jag längtat!
Har varit så intensivt ett tag, så nu behöver jag verkligen vila från jobbet.

Hittade förresten idag en tavla som funnits i lokalerna sen jag började jobba på min arbetsplats -98.
Fast de första 4 åren jobbade jag i en behandlingsverksamhet, som sen blev skolverksamhet, men i samma lokaler.
Den tavlan har liksom hängt med o jag gillar den jättemycket!
Sen bytte vi lokaler för ca 3 år sen o då har den legat i ett förråd.
Idag hitta jag den, när jag höll på att plocka undan grejjer o blev så glad.



Visst är den fin! :-)
Måste nog hänga upp den i höst när jag kommer tillbaka, den vill ju inte ligga o bli bortglömd!

Iallafall är det lite jobb imorrn, o sen ska dottern o jag hämta kaninungen Stampe!
Han är verkligen efterlängtad! :-)
Ska lyxa till tillvaron lite imorrn med att fira sommarledigheten med en paraplydrink oså! I like!
Fast först ska jag försöka ut o springa lite, halsen känns äntligen ok efter att jag sprang i blåsvädret på vårruset för en vecka sen.

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar