måndag 19 maj 2014

Det börjar bli grönt!

Våren är i full gång nu!
Börjar bli väldigt grönt ute, så najs!


Gräset växer fort nu.
Tror marsvinen ska få flytta ut snart.

Annars en bra dag! 
Efter jobbet var jag till min coach igen.
Hon peppade mej att ta ut stegen lite...
Kan bli spännande!
Jag är så nöjd att jag börjat gå hos henne o få hjälp att tänka klart, dessutom kör vi hypnos varannan gång för att lugna mej bort från all stress.
Känns som jag är på väg uppåt!

Något annat jag är rött nöjd över är att jag gått ner 2.6 kg sen förra måndagen.
Så lätt att äta 1500 kalorier per dag med mirakel-appen "lifesum", tänk då när jag kommer igång att träna oså!
Känns som ett mycket passande sätt för mej att krympa lite.
Är så hoppfull o taggad att hålla i det här nu! :-)

Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar