lördag 24 maj 2014

Tvåornas kör!

Idag hängde jag med dottern först på ridskolan o sen "tvåornas kör".
Alla tvåor i kommunens skolor har tränat på samma låtar som de idag sjöng på folkets hus.
Häftigt att de fick till det så bra! :-)


Dom sjöng en massa låtar i ca 45 min.
Riktigt grym var dom!
Bäst var min gamla favvo-låt "the final countdown" med mina gamla idoler Europe, kul att se med coola moves oså.


Tre kompisar som dansade ut i ösregnet, efteråt glada o nöjda över sin insats! :-)

Kvällen har tillbringats med att leta massa prylar att sälja på loppis.
Hittade en del frånväxta leksaker mm.


Ska bli intressant att se om vi blir fri dom!
Egentligen har jag inte tid för sånt här, är så mycket just nu men samtidigt blir det bra att få lite rensat! :-)

Hjärtat har varit ute o ridit bägge pållarna en tur nu sent på kvällen.
Har lite ångest att jag inte riktigt hinner med mitt liv just nu, men det kommer nog bli bättre tider... Hoppas jag iallafall!
Måste bara lära mej säga NEJ till "saker", samtidigt är det emot mitt livsmotto som är att säga JA till livet! :-/
Men jag måste nog om jag ska hålla...
Ordnar sej nog till slut! :-)
Nä, nu måste jag sova om jag ska komma i tid till loppisen!
Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar