måndag 12 maj 2014

Jag har bestämt mej!

Det är nu eller aldrig, å då vill jag att det är nu!
Jag vill krympa... Rejält!
Brukar inte väga mej, utan brukar tänka att det känner jag när det är dax, märker på kläderna mm.
Snacka om att jag lurat mej själv! :-/
Igår vägde jag mej o "vaknade" upp på ett brutalt sätt!
Nu finns det ingen återvändo längre!
Jag vill se ut som jag gjorde innan jag fick kidzen, det är som längesen jag fick barn...
Jag vill känna mej stark, orka mer o då spelar vikten en stor roll!
Men inte allt, jag kommer oså göra en riktig läkarundersökning o kolla mina värden, se om det är något som felar.
Men vikten spelar oså stor roll, när det gäller att må bra, o den kan jag göra något åt!
Jag väljer att börja med maten för min viktminskning, sen vill jag träna oså, köra fullt ut!
Men just nu funkar inte träningen så bra, när jag blir sjuk hela tiden.
Träningen blir så hackig, som det är nu. :-/


Jag är peppad som tusan!
Jag ska gå ner en massa kilon, orka mer, känna mej stark o fin! ;-)
Jag är på, är du?

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar