onsdag 7 maj 2014

Vårjacka

I`m back!
Har legat under täcket och varit helt off i snart tre dygn...
Fattar inte varför jag ska bli sjuk hela tiden???
Är så fruktansvärt less på att inte ha någon ork, feber o halsont!
Fast det är lite mer synd om sonen, han är tokförkyld o hostar så han nästan kräks bitvis.
Men ska försöka att inte gnälla så mycket, finns alltid de som har det mycket värre!

Iallafall har jag äntligen hittat en ny vårjacka, som jag blev kär i när jag såg den på shoppingturen i S-vall.
Men då fanns den naturligtsvis inte i min size.
Då är det tur att nätet finns!
Så nu har jag klickat hem den o hoppas den lever upp till förväntningarna! ;-)

GLOW CHOC ANORAK OTW, Beetle, large

Ska försöka samla kraft och ta mej till jobbet imorrn!
Har tusen saker att fixa där, + att jag saknar mina kidz där.
Men det är oså stressande att vara sjuk och inse att jag inte har tid med det... :-/
Jag ska inte behöva må dåligt o ha dåligt samvete över att jag blir sjuk, är ju inget jag väljer!
Om nu nån tror det!?
Fast tror jag måste söka hjälp snart o kolla upp mina värden, vad det är som spökar egentligen eftersom jag verkar ha noll immunförsvar! :-(
Å drar på mej allt hela tiden..

Ha så gott sålänge iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar