lördag 31 maj 2014

Soft lördag!

Blev en skön hemma-dag idag.
Var meningen vi skulle på ett öppet hus på en bondgård, men det blev inställt för regnet imorse.
Kanske blir en sväng dit imorrn istället o kolla på lite djur mm.

Jag o dottern hade en mysfrukost imorse med sällskap av gosiga Tiger!


Vilken go o social kaninunge vi fått tag på!
Sonen har haft lite otur med sin dator, vi har lämnat in den o fått den "renad", bara det att hans lol-konto försvann...
Så nu har han fått börja om, o det är han inte så glad över.


Typiskt! :-/ Men han grejar nog att spela upp till sin nivå snart i spelet.

Jag stack ut o sprang 5 km på em oså.
Skönt, att kanske få kraft att komma igång igen!
Jag har en go vän som beställt ett medel från apotek i tyskland, "symbio flor 1" som stärker immunförsvaret så nu hoppas jag mycket på det! Att jag kan få hålla mej frisk framöver! :-)
Iallafall gick det sådär att springa, är så otränad, o sen var det två olika lösa hundar som kom o skulle ge sej på Jason, inge bra!
Man jobbar för att få sina hundar trevliga, men ett sånt ögonblick kan ju förstöra allt o få till hundilska, dessutom är jag så trött på ägare som försvarar sej med att "det är så snälla hundar"...
Nåja, gick hyfsat, jag blev "tant arg" o fick iväg doggarna o vi kunde springa vidare.


Jason fick bada i sjön sen.
Filur luktade på mina skor efteråt vart vi sprungit, tror han saknar våra springrundor! ;-)

Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar