fredag 7 november 2014

En spillra...

Känns fortsatt hopplöst i mitt sinne.
Men fick halvera min dos idag efter samtal med läkaren.
Han sa att tabletterna kan förstärka oron i kroppen, om man levt under lång tid i stress, vilket han konstaterat att jag gjort.
Sen är det väll inte bara jobbet som gjort att jag mår som jag mår, även om dom senaste tio åren på jobbet bidragit starkt, har varit pressande grejjer som hänt under flera år som jag bara "skakat av mej" o sen bara kört på!
Det är väll det som jag får "betala" nu...
Jag blir fortsatt hemma ett tag till, där jag ska vila o försöka må bra...

Var ute o gick med hjärtat o Jason på eftermiddagen.




Jag försöker iallafall att ut o gå mest varje dag, sen tror jag måste hitta någon lugn "hobby", så jag får något annat att tänka på!
Vill inte vara en spillra, som inte fixar något i min tillvaro längre!
Vi fålla se vad jag orkar framöver...

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar