fredag 21 november 2014

Lufta hönsen.

Idag fick hönsen komma ut o lufta sej.




Dom trivs med att gå o picka runt lite på gården.

Tog ut Nacona på en prommis oså.
Passade på att pröva hennes boots som jag specialbeställde i veckan.
Fungerade rätt bra, så hon får ha dom två veckor till på ridturer o så, medan hon är ofrivilligt barfota fram. :-/




Vi mötte upp hjärtat o Fredde som var på en springrunda i skogen.
Fredde är superbra som springkompis!

Annars laddar jag för min o dotterns tjejhelg tillsammans med syrran o hennes döttrar.
Är med skräckblandad förtjusning att åka iväg, men det ska nog gå bra om vi tar det lugnt.
Känner att jag vill verkligen ge min dotter detta, eftersom hon inte fick något kalas i höst samt att jag varit en så trött mamma på slutet. 
Hon är ju i en mammig fas nu i livet, o man har bara sina barn till låns så det gäller att passa på medan dom vill umgås.

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar