tisdag 11 november 2014

Virkning är inte helt lätt...

Idag var jag till kuratorn, har ju tid en gång i veckan där.
Det är jag tacksam för, svajar så otroligt i mitt sinne så det känns bra att få prata o få kloka reflektioner därifrån.
Hade sån "stress-attack" under förra veckan, som jag tror jag har fått fysiska reaktioner av nu, som inte känns så kul.
Svullna ögon, sår i hårbotten o eksem på händerna, kan va av kombon av medecin en oså, får höra med läkaren när han ringer mej på torsdag hur jag/vi ska göra... 
Trodde ju först att det kanske var kanin-allergi men han fick flytta redan förra veckan till stallet så det kanske är något annat, typ det jag blev sjukskriven för, vad vet jag..
Det ordnar sej väll, förr eller senare!

Iallafall fick jag hjälp av min stall-jänta på em att fixa stallet.




Mysigt med sällskap!


Igår var jag ju full av självförtroende av min nya hobby, det har som minskat under dagens knåpande.




Vad hände med min fina duk, som jag skapade igår, den har liksom smalnat av på ett oroande sätt??? ;-)

Nåja, tur jag har hjärtats blivande halsduk att sticka på, den har fortfarande en jämn form så det känns bra, än så länge! :-)

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar