torsdag 13 november 2014

Tabata-träning check!

Idag när hjärtat kom hem från jobbet, bestämde vi oss för att svida om o träna tabata hemma.
Jag tankade ner en tabata-app på mobilen redan i somras, när jag tränade tabata med herbalife-gänget.
Den använde vi nu o körde uppvärmning, sen fem olika övningar med tabata-appen.
Burpies, skridskohopp, sumo, mountain climber och höga knän + en bonusövning.
Var jätteskoj att träna hårt igen, men verkligen asjobbigt!!




Känns att det var längesen jag tränade!
Vi ska försöka köra två pass i veckan iallafall!
Behöver komma igång igen o få lite mer ork.

Imorse fick jag byta medicin, både lyckopillerna o sömntabletterna ska jag byta sort på.
Eftersom det inte funkat så bra med dom jag käkat + biverkningarna, så trodde läkaren på en annan sort till mej.
Så håll tummarna för mej nu, att dom här nya gör att jag mår bättre framöver!
Jag vill som komma tillbaka till "livet" igen, vill inte ha det så här...

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar