fredag 13 februari 2015

Ångest-vecka... och "love-bubbles"!

Har haft en vecka som bestått av ren o rå ångest. :-/
Haft jobbiga möten som ioförsej kan få tillvaron jättebra framöver, sen stressen över mitt kära hjärta fyller år imorrn o jag har noll fantasi...
Vill ju fira den viktigaste o bäste i mitt liv med nått stort, men det blir typ ingenting nästan, för jag är så himla kass just nu.
Mina naglar har försvunnit helt...
Var längesen jag bet på dom, så surt!




Jaja, dom växer väll ut igen...
Slipper ju pynta o måla dom på ett tag då, fast det brukar ju jag gilla! :-/

Har sovit asdåligt igen, men idag tog jag tag i mej själv igen.
Städade lite, ifall nån kommer o kalasar imorrn.




Bättre än så blir det inte, fast det blev ganska bra när jag fick bort värsta stöket.
Sen var jag o shoppade litegrann, så det ordnar sej nog.
Dessutom brukar mitt hjärta bli nöjd för det lilla, så det blir nog bra!
Som han brukar säga själv: en pocket o en chokladkaka är det bästa...
Så det blir nog bra ändå!

Nu har jag lagt mej i varma badet med "kärleks-bubblorna", o ett glas rött.
O där ligger jag ganska bra faktiskt!




Nu ska jag ladda för morgondagen!

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar