fredag 27 februari 2015

Ätit på lokal.

Sitter o svär över mitt hjärtas nya "leksak", som råkade stå i vägen för min tå... :-/




Satan i gatan, vad ont det gjorde!
Tror jag ska gömma undan den, eller se vart jag går framöver. ;-)

Iallafall var vi utbjudna på en ny resturang i city igår, av våra goda vänner.
Hjärtat fick det i present när han blev jubilar på alla hjärtans dag.



Vilken trevlig kväll det blev!
God mat o trevligt sällskap, vi "bonnläppar" (alltså jag o min man då) behöver verkligen gå ut mer på lokal, är ju så najs!
Vi satt o spånade lite på en roadtrip, som vi funderar på att uppleva tillsammans såsmåningom. :-)

Sitter o kollar premiären på let's dance, sen måste jag packa o ladda för morgondagens retreat.
Jag får inte knysta ett ord på hela dan o yoga mej o sånt, med min stress-grupp.
Kan bli intressant o lite ångest-framkallande, men jag överlever nog...

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar