söndag 8 februari 2015

Japp, jag har syndat...

Igår tillbringade vi dagen i våra vänners pulkabacke.




Jättemysigt trots stormvarningar o lite krascher!
Najs umgänge! :-)

Sen inför kvällen åkte jag o shoppade lite gott till mellon.
Å då kunde jag som inte hålla mej!




Den här kom med hem i påsen.
Så inser att jag kommer ha lördagsgodis framöver, kan som inte hålla mej helt sockerfri. :-/
Men det känns rätt bra ändå!

Igår var det start för Mellon, tyckte väll inte att det var så minnesvärda bidrag den här gången.
Fast kul ändå med "cirkusen" igång.

Idag har inte så mycket hänt!
Dottern fick en jättefin tröja häromdan.




Min moder som stickat den.
Å det gjorde hon riktigt bra!

Sen hade jag beställt lite nya kläder till sonen från junkyard, dom har så snygga kläder där!




En snygg jacka, keps o några tröjor låg i paketet som jag hämtade ut igår.

Nu ska jag plocka in pållarna, blåser rätt bra ikväll oså!
Sen måste jag väll ladda för "stress"-gruppen imorrn.

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar