lördag 28 februari 2015

En dag i stillhet...

Ja då var den äntligen över, o ja jag skrev äntligen!
Shit, vilken flummig dag jag fått uppleva på min retreat, massa yoga, meditation under gång, måltid med sinnes-närvaro o sinnes-promenad m.m och allt i absolut tystnad.




Kände småpanik ibland o kände starkt "-hur tusan har jag hamnat här??", men å andra sidan så är grejerna i lagom dos nyttigt, som att lära mej andas igen!
Men mindfulnes i den här formen som det varit under kursens gång känns lite overkligt för mej, men säkert bra för andra.

Iallafall var det bästa med dagens retreat, stället vi höll till på!
Min gamla skola där jag gick behandlingsassistent-utbildning med påbyggnad.



Det var min roligaste o nyttigaste tid i livet, lärde mej så mycket om mej själv o andra under den tiden!
Kan inte fatta att det snart är tjugo år sen, helt galet vad tiden går!!
Gick iallafall o kollade in min gamla skola o mindes en himla massa. :-)

Blir en lugn kväll med mellon o massa vila, är som helt slut så hoppas på sovmorgon imorrn.

Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar