tisdag 21 juli 2015

Dejt med kära gamla vänner!

Idag fick jag äntligen till en dejt med goa gamla vänner!
Så kul att träffas o surra ikapp lite!




Det blev mys nere vid grillplatsen i playan vår. :-)
Sen kom regnet tyvärr, men najs så länge det varade! :-)

Fick en fin blomma från min goa vän oså, som bor annars i Paris.




Passade på att hämta ut mitt knäskydd som jag beställt + skydd som ska hjälpa mina benhinnor att hålla, när jag kan börja springa igen...
Hoppas verkligen knäskyddet håller vad det lovar, för jag längtar tills jag kan springa i framtiden!

Iallafall ikväll var vi o tränade hos våra goa vänner.




Blev ett jättebra tabata-pass med mycket armar, rygg o mage-övningar för min del.

Nu blir det ett uppehåll på träningen ihop, men vi för försöka träna lite på bortaplan oså.

Imorrn är det packning o fix inför resan.
Hus o djurvakterna kommer oså för lite introduktion för livet på farmen.




Känns lite jobbigt att lämna lilleman bara, nu när det händer så mycket i utvecklingen! :-/

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar