tisdag 7 juli 2015

Min fyrbenta bästa vän.

Alltså vad lättlärd o lyhörd min lille Atlas är!
Vi har jobbat på bra med att sitta o söka kontakt, i väntan på maten, han börjar bli grym på det nu.




Annars är vi mest ute o upptäcker världen.
Synd att vi hamnat i värsta regnsäsongen nu, så lilleman ser ut som en dränkt rävunge mellan varven.



Jag är så himla nöjd över min fyrbenta kamrat! :-)


Idag var jag o arbetstränade igen, men nu är jag ledig i två dagar.
Ska bli skönt, även om jag trivs som fisken i vattnet!
Är bara inte så van att vara i "människobyn"... ;-)
Behöver fixa lite här hemma, känner jag.
Ser ut som värsta kaoset, blir som lite extra stök med liten valp oså.



Jag hittade en bild på nätet, (som jag lånade) den är såå sann!




Tänk om vi vuxna kunde bli bättre på att förstå det!
Jag tänker speciellt på skolvärlden, som jag varit i ett bra tag...


Ikväll är det mitt favvo-program under sommaren, "morden i Midsomer"!
Najs!

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar