måndag 13 juli 2015

Långsamt på akuten...

Idag blev det varken någon arbetsträning eller virkesköp till playan.
Efter suttit i lång telefonkö på hälsocentralen under morgonen, så blev jag skickad till akuten.
Å där fick jag sitta...
Störigt att slösa bort en massa tid, men personalen gjorde nog så gott dom kunde.
Långsamt att vänta bara!
Men ca 6 timmar senare, efter röntgen tömde ortopeden mitt knä på ledvätska.
Trodde jag skulle svimma av smärtan, fy tusan det vill jag inte göra om!! :-/




Fast nu ännu några timmar senare, känns knät bättre, så det kanske var värt smärtan.
Nu blir det sjukgymnastik o mera vila, sen ska jag nog kunna träna o så igen.


Iallafall medan jag var på sjukhuset hela dagen, fick Atlas lära känna svägerskan hund, + svärföräldrarnas smålurvar.




På hemvägen hämtade jag ut ett paket, som ska bli kul att sätta upp vid vägen.




Måste ju skydda mina fina fjäderfän!

Hoppas på en smärtfri dag imorrn nu!

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar